Thursday 30 June 2011

HARI INI..

Assalamualaikum.....

lame dah rasenyer tk masuk lam ni..coz tkde pape nk tulis..hari ni aku pegi buat hemodialisis lagi sbb sakit buah pinggang..tp tk sempat habis,hanye mampu buat 3jam shj..pada mulanyer mmg berat ati nk pegi,mklumla bosan pom ade..tiap2 minggu nk kne pegi hospitl,nk kne cucuk lgi,sampai tngan ni dh penuh dgn kesan jarum..dah mcm mat ubat dah..ahahahahaha

namun untuk meneruskan idup ni,aku ttp kne pegi buat rwatan tu.ini smua untuk diriku jugak..doktor kate klu aku tk mau cuci..kemungkinan aku akan mati kelemasan..sebut pasal mati je aku naik risau jugak..takut jugak la..mklumla..rase cm bekalan nk bwe kesane lum ckup lgi ni..

aku sebenarnyer demam hari ni..sbb tu cuci hanye mampu buat 3jam je..sepatutnyer 4jam..tengah2 cuci..badan lak krem..menggelupor aku kesakitan..nasib la nurse cpt datag,terus die brentikan mesin aku..ase cm nak mati pom ade..uhuhuhu

boleh dikatakan tiap2 minggu aku dapat sakit..tp ku kuat kan diri ni..ble blik umah aku wat cm biase je..tk mau kuarge risau..asenyer tk siape thu cmner rase sakitnyer ble lepas buat hemodialisis..dalam ati ku berkate biarla aku sorang je yang merase,tk perlu nk di bebankan pada org lain....ehehehe..SEKIAN DULU..

0 comments: