Saturday 2 July 2011

TERKILAN SKET JE..UHUHUHU

ermm..asslamualaikum ..

ari ni tkde pape nk kongsi just sje2 je nk tulis..bosan ekpom..dop thu nok wat mende..tp ape yang aku nk tulis ni pasal diri aku jugak..mne leh tulis pasal org lain kan..huhuhuhuhuh..

ape la nak jadi ngan aku ni..selalu je dapat sakit..dah la selang sehari kne cucuk.tk ckup pada tu..demam plak..hurmm..kate mak,tk baik mengeluh,nanti berdose,so aku diam je la tp lam hati bukan main memberontak..ehehehehe..

erm..kekadang rindu time sihat2 dulu..mcm2 perkare boleh buat dan mcm2 tempat leh pegi..tp sekarang smua tu tk mampu lgi aku buat..nak kije dah tkde org nak amik kije..mklum la..3x sminggu kne pegi hospital buat rawatan..sape la nk amik aku keje kan,,lain la klu aku ni bos..ahahahahaha..ketawe lam tangisan tu..huhuhuhu

erm..dulu boleh je merantau,nk g tempat org seminggu pom boleh..tk nk blik gnu berbulan2 pom tkpe,tp sekarang smuanyer terikat ngan mesin hemodialisis..aissshhh,bosannyer aku rase..nk berjalan pom susah..hurmm..

kekadang jeles aku tngk kwan2ku,smuanyer dah berjaye,makin hari makin maju.tp aku ttp cmni..tk berdaye dah aku nk maju kan diri ku ini..setiap kali aku rangcangkan sesuatu selalu je terbantut..semangt yang berkobar hilang di telan mesin hemodialisis..ape la yang harus ku lakukan..aku perlukan sokongan seseorg..tp tk thu pada siape harus ku pinte..tk siape thu rintihan lam hatiku..di luar mmg nmpak heppy..tp di dalam tk siape thu..uhuhuhuhuh

bile la aku nk sembuh..YA ALLAH..SEMBUHKANLA PENYAKIT KU INI..BUKAK KAN LA PINTU REZEKI UNTUK KU..AMIN..

1 comments:

Misna said...

semoga cepat sembuh...doa 2 senjata orang beriman..:)