Sunday 19 December 2010

Bad mood

Entah kenapa mlm ni aku rase agak terkilan,kecewa,sedih,bad mod..smuanya ade..ape sebabnye aku pon tk thu..blik je dr surau tadi aku terus begini..seolah2 ade sesuatu yang yang aku tak puas ati..tak tahu ape yang aku tak puas ati..rasenya sebelum aku ke usrah tadi,perasaan aku ok jer..ape yang terjadi padaku ni,aku pom tak faham..arrrrrhhhhh!!!!!!!

Ku tenangkan perasaan ku dengan cube coretkan sesuatu disini..mayb aku bosan dengan  hidup ku..hari2 yang aku lalui adelah perkara yang sama..bukan aku mengeluh dengan nasib diriku..tapi aku bosan..tak thu nk luah cmne perasaanku ini untuk menunjukkan bahawa aku amat tertekan sekarang...

Ape sebenarnya yang aku mahu lam hidup ni aku pon tak thu..segala2nya aku dah ade..kereta,motor,kuarga..mak dan ayah yang sentiase menyayangiku..apekah aku ini insan yang tk pernah bersyukur ngan ape yang ade..begitu kah aku ini..arrrhhhh....ampunkan aku ya Allah..aku buntu..HURAIKANLAH SEGALA KEKUSUTAN YANG ADE LAM FIKIRAN KU INI.........

1 comments:

mr.rafiqi mohammad said...

Sabor Mat bawak2 banyak bertenang2..terlalu byk dugaan dlm hidup ni.. Harta dunia xbawa kemana..tp bkn brmakna kita nk hidup ssh kt dunia ni..hanya Allah yg tau..