Friday 17 December 2010

Part 2

ermmmm..!!!!!!!arini genap 3 tahun aku sakit..rasenye cm bru semalam aku di masukkan ke hospital selayang..cepat betul mase berlalu..tanpe ku sedar,umurku sekarang dah mencecah lewat 26thn..ku lihat kawan2 sebaya ku..smuaya sudah brjaya dan mempumyai kerjaya masing2..ade dah yang mempunyai zuriat..tp aku masih begini..masih terkial2 mencari sesuatu yang lum pasti aku temui..semuanya ku rasakan gelap..ggelap gelita..di mana harus aku mulakan..siapa yang mahu bantu aku sekarang dengan keadaan aku yang begini..sebelah mata pom takde yang sudi memandang..

hari2 yang aku lalui sekarang tiada yang menyeronokkan,hanya di temani air mata..bantal dan tilam menjadi teman setia..mase yang ade bnyak ku habiskan di bilik sahaja..seolah2 aku sekarang tiada semangat lagi untuk hidup..semangat ku dah lame hilang..paling menyedihkan aku,orang yang ku sayang dan ku sanjung selama 5 thn turut pergi meninggalkan ku..bukan kerana dia sudah tiada di dunia ini..tp hanya kerana aku sakit..bukan ku pinta sakit begini..aku redha ngan ujian ini..mungkin ini la balasan di atas dosa yang aku lakukan..

memang layak aku di tinggalkan..aku sekarang dah tak mampu untuk membahagiakan sesiapa..kerja takde..aktiviti seharian hanyalah  ke hospital shaj..menghabiskan sise2 hidup2..pernah jugak aku terfikir..sampai bile aku terus begini..ape yang harus aku lakukan..apekah ini kesudahn kisah idupku..

terus terang aku katakan..aku lum puas kecapi nikmat dunia..ape yang aku nk lum ku dapat..aku harus bangkit..buktikan pada semua bahawa orang sakit cm aku pom mampu hidup bahagia..ya ALLAH..kuatkan la semangatku..kembalikan la semangatku yang telah lame menghilang..tenggelam di dasar lautan...

0 comments: